Травень 26, 2019
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна  /  Рубрики

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Травень 29, 2008

Добра «трієчка»

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Ольга Пересільд і Олег Попенко входять до складу медіа-журі, яке оцінює роботи на конкурсі медіа-проектів 9-го Київського міжнародного фестивалю реклами. «МедіаБізнесу» вони розповіли про свої враження від конкурсних робіт. На їхній погляд, роботи дуже креативні і нестандартні. Однак якщо порівнювати з роботами, представленими на світових фестивалях, їм можна поставити лише тверду «трієчку». Але переможцям конкурсу (їх буде оголошено 30 травня, в останній день роботи КМФР) журі пророкує перемогу і в «Каннських левах».

 

popenko.jpg

- Ваші загальні враження від конкурсних робіт?
Ольга Пересільд: Я часто іжджу до Європи на аналогічні фестивалі, тому спочатку дуже критично ставилася до конкурсних робіт. Планка критеріїв у мене піднята дуже високо. Але зараз, коли минуло вже кілька днів, можу сказати. що роботами загалом задоволена. До того ж, наскільки я знаю, медіа-проекти - це нова категорія оцінювання, вона існує лише третій рік. На такому етапі журі не має бути суворим.
Олег Попенко: Мені дуже приємно зазначити, що рівень конкурсу медіа підвищується. Це новий конкурс, і щороку якість робіт зростає. 

- Які роботи вразили найбільше?
Ольга Пересільд
: Перш за все - незрівнянний радіоролик, у якому рекламне повідомлення оформлене у стилі переговорів оператора з таксистом. Промо-акція для Майкрософт чудова. І всі роботи. в яких використано нові канали омунікації. Естонський і взагалі балтійський ринок використовує стандартні рішення. Нововведення можна побачити хіба що в тому. як інтегруються різні носії. Тут люди мислять дуже творчо, це мені дуже сподобалось. Здавалося б, уже формат конкурсу - медіа - потребує конкретики. Але люди спробували вийти за межі раціонального мислення, і це чудово.
Олег Попенко: Для мене найголовніший критерій оцінки - використаня нових, інноваційних каналів. У цьому контексті дуже сподобалася робота білоруських учасників, які запропонували розміщувати промоушн на гардеробних ключах. 100%-е потрапляння у цільову аудиторію та 100%-а запам'ятовуваність: ці номерки кілька разів протягом дня крутять у руках, мимоволі розглядають. 

- Чи відрізняються роботи українських компаній від робіт російських, естонських та інших зарубіжних учасників? 
Ольга Пересільд: Відмінність не у якості робіт чи ідей, а у тому, як ці ідеї подані та оформлені. Естонські компанії мають перевагу, оскільки частіше виїжджають на Захід і дивляться, як оформлюють там. Презентація там виглядає, як окреме шоу, справити враження на членів журі так само важливо, як і рівень того, що презентують. А тут задача- не подання, а пояснення кампанії. Але я б не сказала, що це значно впливає на оцінку власне робіт.

- Чого бракувало українським роботам?
Ольга Пересільд
: Конкретики й обґрунтованості. Хотілося б бачити чітке обґрунтування того, чому були скомпоновані саме такі канали, чому використана саме така, а не інша, ідея. Це перше. Друге. Є певні вимоги до конкурсних робіт. Роботи мають бути представлені у певному, стандартному форматі, щоб були чіткі критерії порівняння й оцінки. Але креативність учасників поширилася і на стандарт подання, що вже можна сприйняти, як неповагу до журі.
Олег Попенко: Власне робіт бракувало. Я був членом журі фестивалю Golden Drum, туди подавалися сотні робіт. Звісно, це ускладнювало роботу журі, але було з чого обирати. КМФР треба промотувати конкурс, щоб у ньому брали участь більше агенцій.

- Цього року на КМФР уперше ввели аудит конкурсних робіт, щоб виявляти плагіат. Виявили?
Ольга Пересільд
: Велике питання - що вважати за плагіат. Тут можна сперечатися і сперечатися. Але кілька робіт ми до цього класу все ж зарахували. І викреслили зі списку.
Олег Попенко: Переглядаючи деякі з представлених робіт, журі запідозрило, що ці роботи були зроблені спеціально для фестивалю. а не для конкретного клієнта.ідеї повторюються з певними змінами та інтерпретаціями.

- Яку загальну оцінку ви можете дати роботам?
Ольга Пересільд: Загальні враження добрі. Для України, для номінації, котра існує третій рік, це гідний рівень. Але якщо порівнювати, скажімо, з Cannes Lions, то я би поставила «трієчку». Але це добра, тверда «трійка». Якщо порівнювати з балтійськими роботами, то поставила б «четвірку».
Олег Попенко: Згодний з Ольгою.

- Що треба зробити, аби була «п'ятірка»?
Олег Попенко
: Як би це не парадоксально звучало. Как ни парадоксально это звгадаю. що головний ворог якості і креативності - дуже великий обсяг самого ринку. Кількість грошей, які в нього вливають, щороку зростає на 20-25%. Це розбалувало галузь. У той момент, коли зростання ринку замість екстенсивного стане інтенсивним, агенції будуть думати, яким чином їм підвищити ефективність і якість.

- Чи побачили ви тут роботи, які можна везти на міжнародні фестивалі?
Ольга Пересільд
: Так. Це ті роботи, які стануть переможцями. І повірте, вони навіть у Каннах перемогли б.

Ольга Пересільд - директор зі стратегічного планування агенції Universal McCann Trendmark, Таллінн. У сфері досліджень працює з 1999 р. Співпрацювала з комерційними, державними структурами і громадськими організаціями у розробленні комунікаційних стратегій та проведенні досліджень. Ольга закінчила факуультет маркетингових комунікацій при Університеті Міссісіпі і факультет управління комунікаціями та PR Тартуського університету.
Олег Попенко - президент групи компаній Publicis Groupe Ukraine, голова Індустріального телевізійного комітету, член правління Всеукраїнської рекламної коаліції. У рекламній галузі працює з 1996 р. Заснував агенцію DMB&B Kiev, котра згодом виросла у холдинг Publicis Groupe Ukraine.

Евгения Продаева


Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter