Червень 20, 2019
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна  /  Рубрики

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Серпень 15, 2008

Кампанії нового телесезону: хедлайнерів довірили зовнішній рекламі

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

 

У середині серпня національні канали запустили рекламні кампанії сезону 2008/2009. Промо новинок телеканалів окупувало біґ-борди, друковану пресу і майже всі метролайти на центральних станціях столичного метрополітену. «МедіаБізнес» розглядав, хто на що поставив та чим виділився.

 

Зовнішній і транспортній рекламі телеканали довірили просування хедлайнерів нового сезону. Так, за словами керівника департаменту зв'язків із громадськістю Нового каналу Ольги Балабан, левову частку витрат на зовнішню рекламу візьме на себе «Фабрика зірок-2», а решта проектів переважно рекламуватимуться у пресі. На СТБ також мають намір акцентувати на «головній прем'єрі нового сезону» - талант-шоу «Танцюють Всі!». «Уся наша промо-кампанія буде зосереджена саме на ньому. А решта проектів власного виробництва і так ідуть успішно», - зазначила Вікторія Волонтирець, керівник відділу бренд-маркетингу СТБ. ТРК «Україна» вже рекламує нову програму Савіка Шустера, котра стартує на каналі восени і назву якої ще не затверджено, а незабаром буде запущено промо нового «Шоу Вєрки Сердючки» та трансляцій матчів Ліги Чемпіонів УЄФА.

novij_promo_fabrika-2.jpg

promo_stb.jpg

promo_ukraina_shuster.jpg

 

У ICTV хедлайнером нового сезону є програма «Факти», тому вона рекламується найбільш інтенсивно. Телеканал закупив 250 конструкцій по всій країні, а також сотні площ у метрополітенах Києва та Харкова. «Інтер», на відміну від інших каналів, повісив на біґ-борди і метролайти майже всі свої новинки. Крім розважального проекту «Службовий романс» і судового шоу «Народний суд», він активно просуває оновлене інформаційне мовлення – «Подробиці» та «Подробиці тижня».

ictv_promo_2008.jpg

inter_promo_news2.jpg

inter_promo_romans.jpg

inter_promo_sud.jpg

 

Крім зовнішньої реклами, багато телеканалів просувають новинки осені на мережевих радіостанціях та у друкованій пресі – у розважальних журналах, ТБ-гідах і глянці. Наприклад, Новий канал у друкованих виданнях розміщує макети нових проектів «Тільки правда?» і «ProFashion», оновленого «Репортера» та ранкового шоу «Підйом», прем'єрних серій «Моєї прекрасної няні» і серіалу «Ранетки». Також у пресі анонсує фільми з кіно-слотів «МегаХіт по понеділках» та «Наше кіно» ТРК «Україна». Останній слот нещодавно також рекламувався на метролайтах.

novij_promo_profashion.jpg

 

Іншими словами, у промотуванні нового сезону телеканали переважно обмежилися традиційними носіями – зовнішня реклама, преса, радіо. Одиниці заявили про намір просувати новий сезон в Інтернет. «Для реклами в Інтернет ми зняли шість дуже красивих і дуже дорогих роликів. На виробництво витрачено десятки тисяч доларів», - повідомила керівник департаменту промоушн телеканалу ICTV Ганна Іллєнко. А ось СТБ з 1 вересня збирається просувати свій танцювальний проект на плазмових екранах і панелях. Про намір використовувати нестандартні носії та інші промо-інструменти також заявили у прес-службі ТРК «Україна», не уточнюючи, про що саме йдеться.

 

Багато телеканалів розробляли промо-кампанії сезону 2008/2009 власними силами. Наприклад, як повідомила «МедіаБізнесу» керівник піар-служби «Інтера» Ірина Павлик, осіння кампанія – це спільний креатив і реалізація промо-служби, піар-служби та служби дизайну «Інтера» (роботи дуже красиві і вдало стилізовані. - Ред.) А ось над рекламною кампанією ТРК «Україна» попрацювали Saatchi&Saatchi, Yes Production, Revolution Group та MediaVest (хто б міг подумати! - Ред.).

 

Більшість кампаній триватиме, як мінімум, до кінця вересня, хоча деякі телеканали вже зараз заявляють про намір промотуватися до кінця року. Наприклад, до грудня збирається рекламуватися ТРК «Україна». На ICTV повідомляють, що пік промо-кампанії припаде на серпень, вересень і жовтень, упродовж яких буде витрачено близько половини всього рекламного бюджету, а значить, промо планується і в наступні місяці.

 

Основну ставку телеканали роблять на Київ, однак майже всі намагаються охопити у зовнішній рекламі якщо не всі обласні центри країни, то хоча би міста-мільйонники. Глядачам з решти міст про теленовинки, отже, має розповісти всеукраїнська преса.

 

Суму вкладених у промо нового телесезону коштів телеканали не розголошують, однак майже всі в один голос заявляють, що витрати суттєво перевищують минулорічні. Що геть не дивно через те, що топ-менеджери каналів обіцяють цього року дуже жорстку конкуренцію у боротьбі за глядача.

Алина Дьяченко


Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter