Червень 18, 2019
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Головна  /  Рубрики

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Жовтень 14, 2008

Рекламі напророчили невтішне майбутнє

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Світова економічна криза відбилася й на українському рекламному ринку. Галузевики підтверджують, що рекламодавці скорочують бюджети, виділені на рекламу до кінця 2008 року. Перш за все скорочення бюджетів спостерігаються у банківській, кондитерській, фармацевтичній та косметичній галузях. Учасники ринку припускають, що як криза затягнеться, то наступного року зростання рекламного ринку може не бути.


Генеральний директор ВД «Українский медіа холдинг» Тетяна Єфименко упевнена, що якщо світова криза триватиме, то наступного року рекламодавці помітно скоротять свої бюджети, але цієї осені суттєвих змін немає. «Були нюанси, але з банками — в умовах кризи вони скорочують рекламу програм кредитування. Тепер важко собі уявити, що буде наступного року», - каже п. Єфименко. За її словами, частка банків у загальній структурі рекламних доходів холдингу не дуже велика, і її скорочення компенсували збільшення реклами з боку інших сегментів бізнесу.
Директор дому продажів «Сфера ТБ» Оксана Гончар каже, що, крім банків, рекламні бюджети зменшують також у сегментах фармацевтики, косметики та кондитерських виробів, імовірним є скорочення бюджетів страхових компаній. «Скорочення поточних бюджетів рекламодавці аргументують потребою заощадити. Однак усі обіцяють дотримати річних угод, оскільки всі розуміють, що за виконання бюджету має бути знижка і, відповідно, за його невиконання ми змушені будемо її знімати, перераховуючи вартість розміщення», - каже п. Гончар.


Директор з продажів дому продажів «Пріоритет» Олексій Казанцев вважає, що якщо криза триватиме, то зростання ринку телевізійної реклами наступного року може бути меншим за 20%. Якщо економічна ситуація найближчим часом зміниться на краще, то зростання може становити 25%. Директор дослідницької компанії Cortex Андрій Колесник вважає, що наступного року зростання рекламного ринку може й не бути. «Якби не було кризи, ми б оцінювали зростання ринку наступного року у 20%. Однак тепер можна припустити, що зростання не буде взагалі. Окрім кризи, це вплине й на те, що з зовнішньої реклами підуть дві найпотужніші категорії — алкоголь і тютюн. На що їх замінити — не зрозуміло. У першому кварталі країною висітиме багато порожніх щитів», - каже п. Колесник. За прогнозами Всеукраїнської рекламної коаліції, обсяг рекламного ринку України 2008 году становитиме $2,305 млрд.

 

Зрештою, учасники ринку вважають, що вплив кризи перебільшують. «Масових скорочень бюджетів немає. Якщо скорочення і відбуваються, то це робочі процеси», - каже директор з маркетингу та продажів дому продажів «Відмінна реклама» Дмитро Дутчин.
Олексій Казанцев підтверджує, що на ринку є тенденція скорочення бюджетів, але основного клієнта його компанії - «1+1» - це стосується мінімально. «Певною мірою це пов'язано з незначним падінням рейтингу каналу: коли рейтинг знижується, рекламодавці отримують знижку на розміщення. Тому ефір каналу зараз заповнено на сто відсотків», - каже п. Казанцев. Виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник вважає, що говорити у жовтні про підсумки року та прогноз на наступний рік зарано. «Я не розумію, чому рекламні агенції весь час говорять про кризу. Якщо ви будете говорити про кризу, то вона й буде. А так, гадаю, що український рекламний ринок ростиме все одно краще, ніж в інших країнах, крім, може, Бразилії, Росії, Індії та Китаю», - упевнений п. Лазебник.



Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter