Червень 18, 2019
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Жовтень 15, 2008

Учасники рекламного ринку - про наслідки кризи

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Світова криза змусила компанії різних галузей економіки скоротити свої рекламні бюджети. Перш за все зниження маркетингової активності спостерігається у представників кондитерської, фармацевтичної та банківської галузей. Учасники ринку висловили свої думки про те, які наслідки матимуть для українського ринку реклами скорочення рекламних бюджетів.

 

 

58.jpg

Керівний партнер компанії Kwendi Media Audit Світлана Калініна вважає, що вплив кризи на рекламний ринок наразі складно оцінити. «Наприклад, на ТБ систему продажу реклами збудовано так, аби пом'якшити жорсткі ситуації. Якщо клієнт хоче раптом зняти рекламну кампанію та скоротити бюджет, то, згідно з умовами, він має заплатити штраф, який може дорівнювати вартості цієї рекламної кампанії. Криза - це час збереження позицій, свідомого та продуманого планування з жорстким контролем результатів» - каже п. Калініна.
 


  

                                                                                                                                                                                                                                                                                                        gorohovsky.jpgДиректор РА «АІТІ» Олександр Гороховський розповів, що його клієнти з банківської галузі скорочують рекламні бюджети ы ъм доводиться платити неустойки. «Ми готували більшість угод по банківській галузі так, аби мінімізувати штрафні санкції для наших клієнтів. Окрім банків, знаю, що мережі, які торгують електронікою та побутовою технікою, теж скорочують бюджети. Це стосується і автотрейдерів», - каже п. Гороховський.

 

 

 

1161.jpgГенеральний директор Publicis Groupе Ukraine Олег Попенко каже, що близько третини клієнтів його компанії скоротили свої бюджети або розглядали таку можливість. «Плани з продажів не виконуються. Криза вплине на скорочення темпів зростання рекламного ринку значніше, ніж очікувалося. Улітку прогнозували, що зростання ринку становитиме 22%. Місяць тому прогноз переглянули та вирішили, що в найкращому разі зростання буде 15-16%. Зараз ми вважаємо, що зростання ринку скоротиться удвічі. Імовірно, до 10%», - каже п. Попенко.



Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Якщо Ви помітили помилку, будь ласка, виділіть її й натисніть Ctrl+Enter