Червень 20, 2019
МедиаБизнес
Користувач
Пароль
 
ТБПресаРадіоЗовнішня рекламаКіноDigitalAmbient
НОВОСТИ

Українська версія працює в режимі архіву. Про відновлення роботи української версії МедіаБізнесу буде повідомлено додатково

Жовтень 30, 2008

Топ-рекламодавці зовнішньої реклами. Вересень'08

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Надрукувати

Зараз, у жовтні 2008 року, ЗМІ рясніють повідомленнями про кризу економіки України, а також різноманітними прогнозами майбутнього рекламного ринку. Причому прогнози ці — у діапазоні від помірно оптимістичних до апокаліптичних. Що насправді відбувається на ринку зовнішньої реклами, можна буде об'єктивно сказати не раніше, ніж у другій декаді листопада. Це звичайний графік надання інформації про ooh-ринок, зумовлений технологією моніторингу та оновлення бази даних компанії UMM. Для того, аби краще представити ринку поточні події, компанія UMM починає публікувати щомісячні звіти про ТОП-50 рекламодавців зовнішньої реклами (за кількістю зайнятих площин).

Оскільки у минулі місяці 2008 року надавалася інформація про ТОП-10, то у коментарях основну увагу буде приділено розгляду першої десятки. У вересні спостерігався сплеск рекламної активності тютюнових компаній. Перше місце за кількістю задіяних площин знову посіла компанія Japan Tobacco Inc. (J.T.I.), а другою за цим показником стала компанія Imperial Tobacco Inc. За ними далі йдуть: оператор мобільного зв'язку «Київстар», який «отримав» у серпні «срібло»; телеканал «Новий», що увійшов до ТОП-10 у другій половині серпня; власник національної мережі будівельних гіпермаркетів компанія «Епіцентр», яка посіла у серпні третє місце; оператор мобільного зв'язку «МТС», котрий був минулого місяця четвертим. Крім того, до ТОП-10 увійшли «Українські радіосистеми», Gallaher Ltd, Samsung Electronics, «Астеліт». Отже, у вересні провідні рекламодавці проявляли високу активність.

Сумарна частка ТОП-10 рекламодавців зовнішньої реклами від загальної кількості площин упродовж досліджуваного періоду коливалася у діапазоні від 12% до 15% приблизно). У разі суттєвої та різкої зміни рекламної активності на ooh-ринку цей показник також різко зміниться і вийде за межі вказаного коридору, що може стати підставою для детальнішого аналізу ринку.

                                                          Керівник проекту ТОВ «Український медіа монітор» Леонід Хрипливий.

  3.gif

2.gif

1.gif

 

Повний звіт ви можете замовити у «Медіалавці» .

Компанію «Український Медіа Монітор» (UMM) створено 1996 року. Проводить регулярний суцільний моніторинг конструкцій зовнішньої реклами площею не менше ніж 2 кв. метри; моніторинг згідно з адресною програмою клієнта. Виконує дослідження ринку зовнішньої реклами України; дослідження медіаефективності (OTS, GRP, Reach, Frequency) поверхонь конструкцій зовнішньої та внутрішньої реклами, а також реклами на транспорті; вимірювання й аналіз пасажиропотоків; дослідження з оцінювання ефективності планованого розміщення рекламних конструкцій та з вибору місць для встановлення їх. На сьогодні моніторингом охоплено 33 міста України, включно зі столицею та всіма обласними центрами, 9 трас, а також Київський метрополітен. Моніторинг виконується двічі на місяць.

 



Додати коментар

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирний Курсив Посилання Цитата


Захисний код
Оновити








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter