Июль 19, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Декабрь 10, 2008

В 60 разів краще Європи!

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Добре живеться в українському телепросторі рекламодавцям та рекламним агентствам.

Все добре пізнається в порівнянні, тому добре - в порівнянні з їх європейськими колегами.
Можливо, платять рекламні агентства за вимірювання телевізійних рейтингів менше в рази, ніж телевізійні канали (про те, більше чи менше, розбиратимуся колись пізніше), а отримують в рази більше інформації для свого користування, ніж отримують канали (з цим я вже розібрався). 

Магічне слова ГРП воно ж GRP, рекламна валюта на ринку, інше магічне поняття «тридцятисекундник».   

Все це поєднано телевізійним дослідженням – вимірюється піплметрами. 


Враховуючи те, що з цим дослідженням я працюю майже безперервно, то з кожним разом все більше і більше переконуюся, що піплметричне дослідження в Україні може мати якісь локальні «недогляди», проте на макрорівні - це одне з найкращих піплметричних досліджень в Європі.  Входить, напевно, якщо не в ТОП-3 країни, то в ТОП-5 точно, за якістю дослідження та за розміром вибірки (проте зараз не про це). І є максимально технологічним – вони не зупиняються ніколи, проходять 24 години на добу 7 днів на тиждень. 

Україна стоїть в авангарді всієї Європи, і ми є однією з небагатьох країн, де вимірювання дивлення відбувається посекундно, на відміну від багатьох Європейських країн та навіть США. Це означає, що ми, телеканали та ви, рекламні агентства, знаєте скільки людей дивилися те чи інше повідомлення в кожну конкретну секунду. Отже, жодна секунда споживання телебачення не губиться і не екстраполюється – все виміряне по факту споживання.
 
А ще, в такому дослідженні немає впливу людського фактору, але це притаманно телевізійним дослідженням в усій Європі. 

Європейські країни, в яких виміри щохвилинні: Іспанія, Польща, Латвія, Литва, Естонія, Норвегія, Фінляндія, США (не європейська частина).

Європейські країни «лідери» вимірювання по 6 секунд: Франція, Британія 

Похвилине вимірювання: прилад піплметр фіксує дивлення людини раз на 1 хвилину, це означає що ви можете 59 секунд дивитися все що завгодно, проте рахуватися буде те, що ви дивилися в секунду, коли включився прилад, як те, що ви дивилися постійно протягом хвилини. 

Отже, європейські рекламодавці мають заздрити нашим: адже при похвилиному вимірюванні і довжині ролики в 30 секунд, вони насправді не знають, скільки людей бачили саме їхній ролик, і все що звідси витікає.

 

Орест Білоскурський – директор із дослідження аудиторії каналу ICTV

 



Добавить комментарий

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирный Курсив Ссылка Цитата


Защитный код
Обновить








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter