Май 26, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
<< Май ’19 >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
  
 1
 6
 7
 8
 9
12
16
19
21
24
27
  
Декабрь 27, 2011

«Відео інтернешнл Україна» продаватиме рекламу на 12 каналах, - «МедіаБізнес»

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Сейлз-хаус «Відео інтернешнл Україна» 2012 року буде продавати рекламу на 12 телеканалах. Про це повідомляє видання «Телекритика», посилаючись на слова директора компанії Валерія Маштакова (на фото).

Клієнтами сейлз-хаусу будуть: TBі, 24, Discovery, Disney, Maxxi-TV, «Малятко-ТБ» і «Гумор-ТБ», O-TV, Music Box, News One, UBR, «Еко-ТВ».

Сукупно, за словами Валерія Маштакова, вони мають частку телеперегляду 3,4% за аудиторією 14-49, вибірка «50 тис+».

Нагадаємо, Disney Channel вийшов в Україну з місцевою сіткою мовлення наприкінці 2010 року. 2011 року канал почав тестовий продаж реклами. Еко-ТВ» - кабельно-супутниковий канал. Власники, за даними Нацради, - Катерина Леонова та Ігор Георгій.

У групи Maxximum, до якої входить канал Maxxi-TV, є власний сейлз-хаус - Maxximum Adv. Але у зв'язку з несприятливими для невеликих сейлз-хаусів ринковими умовами група вирішила переорієнтувати компанію на спонсорство.



Добавить комментарий

:D:lol::-);-)8):-|:-*:oops::sad::cry::o:-?:-x:eek::zzz:P:roll::sigh:
Жирный Курсив Ссылка Цитата


Защитный код
Обновить








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter