Июнь 20, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Март 23, 2016сами говорят 

«Нові медіа - нові можливості 2016»: Хто спікер, звідки і що він вміє?

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

25 березня пройде VII міжнародну конференцію «Нові медіа – нові можливості», що відбудеться 25 березня. Організатори продовжують інформувати про спікерів.


Олена Дуб, SMM-редактор Крым Реалии (Радіо Свобода) розповість про те, як соціальні мережі допомагають кримському проекту досягати своїх аудиторій за особливих політичних умов. «Анексія та окупація Криму поставила такі редакції як Крим.Реалії перед новими викликами. Це, наприклад, необхідність здобувати інформацію в умовах окупації; це й потреба у мовленні для аудиторії на півострові; навали тролів і пропаганди; постійна загроза блокування сайтів та медіа на території Криму. Як "виживає" кримський контент у особливих політичних реаліях і яку роль в цьому відіграють соціальні мережі? Поговоримо про це».
Крим.Реалії - кримський проект української служби Радіо Свобода - стартував у березні 2014 року, відразу після окупації і під час анексії Криму Російською Федерацією.
Зараз Крим.Реалії - це три інформаційні сайти, щотижнева телепрограма, щотижнева та щоденні радіопрограми, присутність у 6 соціальних мережах. Команда Крим.Реалії надає кримському суспільству те, чого воно не може дізнатися у Криму з місцевих ЗМІ: новини без цензури, аргументований та відповідальний обмін думками, відкрите і чесне обговорeння проблем.

Рене ван Занте із Фонду розвитку журналістики (Королівство Нідерланди) презентуватиме проект про медіаландшафт 2025 року – What’s New(s). Переглянути його можна тут -www.journalism2025.com/ Сайт проекту, до речі, є чудовим зразком мультимедійності. А за цим посиланням - коротке інтерв’ю із паном ван Занте -www.journalism2025.com/about-us

«Площадки сладки» або в яких рекламних форматах ЗМІ ще можуть поборотися за бюджети - розкаже Тамара Бабакова,  незалежний медіаексперт, ведуча Радио Аристократы. 
«Ринок онлайн-реклами росте і у світі в цілому, і в Україні зокрема. Але чому рекламні гроші течуть в обхід ЗМІ? І чи можуть журналістські проекти протиставити щось пошуковим гігантам, соціальним мережам і високотехнологічним банерним платформам?"
 

Віктор Пузанов, співзасновник платформи site.ua на конференції «Нові медіа - нові можливості» розповідатиме про «Особливості блогерської платформи Site.ua Як з’явився "Миншрайк"? Основи, ідеологія, цікаві кейси. Що таке «Idealist.media» і куди рухається цей проект».

Дата проведення – 25 березня 2016 р.
Місце проведення – готель Radisson Blu Podil (Київ, вул. Братська, 17/19).
Реєстрація за посиланням – 
goo.gl/forms/5O4TGlf6z6

Для членів Незалежної асоціації телерадіомовників, регіональних ЗМІ, громадських організацій та державних установ участь у конференції безкоштовна. Кількість учасників від компаній-членів НАМ – не обмежена. Для усіх інших організацій – участь безкоштовна тільки для одного представника. Для представників загальнонаціональних медіа, рекламних агенцій вартість участі складатиме 1600 грн. - для одного представника, 2500 грн. - для двох, 3300 грн. - для трьох представників від однієї компанії. 

Організатор VII Міжнародної конференції «Нові медіа – нові можливості» 2016 – Незалежна асоціація телерадіомовників. Захід відбувається у межах Українського медійного проекту «У-Медіа», що здійснює Інтерньюз Нетворк за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID), Шведського агентства з міжнародного розвитку  (SIDA). Генеральний партнер конференції – Детектор Медіа.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter