Февраль 16, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная  /  Рубрики
Ноябрь 22, 2018

Держкіно не даватиме гроші тим, хто провалив рекламну кампанію фільму

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Неузгоджені дати виходу українських кінопрем'єр та провалені рекламні кампанії фільмів— на таких нагальних проблемах акцентував увагу голова Держкіно Пилип Іллєнко в рамках круглого столу на тему: «Яке кіно потрібне українському глядачеві?», який відбувся 22 листопада.

У рамках зустрічі продюсери, режисери, представники кінотеатрів та держави презентували статистику бокс-офісів українських фільмів за 2018 рік та обговорили тенденції, проблеми і перспективи прокату національного кіно в Україні.

“Дата релізів — болюча тема. Кіновиробники заявляють дати, не домовляючись один з одним. Це “постріл собі в ногу”. Щоб цього не було, хочемо ввести норму щодо узгодження дати виходу фільму з Держкіно”.

Інша велика проблема, за словами Іллєнка, в тому, що продюсери починають займатися рекламою, промо, домовленостями з дистрибуторами та кінотеатрами, коли фільм вже завершений, а не до цього.

“Вихід з такої ситуації - перестати давати таким людям гроші, принаймні на кіно, розраховане на масового глядача. Рекламну кампанію можна провалити один раз з об”єктивних причин, але це не може бути постійною практикою. Ми будемо таку інформацію та статистику (про провалені продюсерами рекламні кампанії, - ред) доносити новій Експертній раді, і це вплине на наступний розподіл коштів на фільми для широкої глядацької аудиторії”.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter