Декабрь 10, 2018
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная  /  Рубрики
Ноябрь 27, 2018

Віталій Сосновий про проблеми fraud на ринку України

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

На галузевих заходах все частіше піднімається тема fraud. МедіаБізнес починає серію публікацій про фродовий трафік: якою є ситуація в Україні, як вона відрізняється від світової, які методики досліджень та вимірювань використовуються, - ці питання прокоментують учасники ринку. В першій публікації серії - своїми міркуваннями поділилвся  Віталій Сосновий, Chief Technical Project Manager, Programmatic Media, член комітету Programmatic IAB Ukraine.


- Наскільки актуальна проблема фродового трафіку для України: що змінюється за останній час, чи відрізняється українська ситуація від світової?
- Programmatic-закупки ростуть впевненими темпами, і, як негативний наслідок, те ж саме відбувається з актуальністю проблеми fraud на ринку України. 
Варто зазначити, що ті речі, про які на даний момент на ринку говорять як про fraud, в більшості випадків ним не являються. В першу чергу, це пов'язано з автоматизацією процесів в programmatic екосистемі і відповідно, недостатньою прозорістю цих процесів. Проте, так званий «дефіцит прозорості» має лише дотичний звязок з fraud, а подібні судження в більшості випадків повязані з недосконалим розумінням технології.

Якщо порівнювати ситуацію України та світу в даному питанні, то у нас проблема fraud знаходиться на початковому етапі, в той час як в деяких країнах доля шахрайських показів становить більше 20% (http://blog.pixalate.com/q1-2017-programmatic-ad-fraud-rates-pixalate-mobile-desktop-video). 
Насамперед, це поязано з наступним:
- обсяг ринку України не такий великий, щоб ним цікавились шахрайські компанії.
- низький рівень СРМ, порівняно з іншими країнами.
- відсутність локальних SSP з високою долею трафіку, які, як правило, гірше захищені від шахрайства порівняно з гігантами.

- Які проблеми у вимірюванні фродового трафіку існують? Хто сьогодні найчастіше ініціатором, замовником, аудитором таких досліджень? Від кого надходить основний запит та яким є ефект від використання результатів?
- Централізовані дослідження рівню fraud на ринку Украни на даний момент не проводяться. Проте вимірювання відсотку недійсних показів в окремих рекламних кампаніях відбуваються і кількість таких вимірювань росте. Ініціаторами цього процесу в основному є мережеві агенства, які першими перейняли світовий досвід аналізу ефективності рекламних кампаній враховуючи даний показник. Також драйверами росту використання послуг компаній, які займаються попередженням і вимірюванням фроду, стали DSP платформи, в яких інтегровані інструменти перевірки якості трафіку. 

Якщо говорити про результати подібних вимірювань, то ми володіємо тільки даними по кампаніях запущених в DSP Getintent і результатами аудитора Integral Ad Science (IAS): відсоток недійсних показів для банерної реклами на desktop становить 0.4%. 

- Чому ж дані інструменти використовують тільки окремі гравці на ринку?
- Справа в тому, що аудитори, які займаються вимірюванням якості трафіку, не мають представництв в Україні, що ускладнює можливість співпраці. Крім того, вартість на подібні послуги фіксована(не залежить від СРМ) і однакова в різних країнах світу. Відповідно, в Україні використання таких інструментів сильно впливає на кінцеву вартість трафіку, а при низькому % недійсних показів воно стає фінансово невигідним.  







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter