Май 21, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
<< Май ’19 >>
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Вс
  
 1
 2
 3
 4
 5
 6
 7
 8
 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
  
Декабрь 24, 2018

1+1 media займатиметься дистрибуцією телеканалу про здоровий спосіб життя «36,6 TV»

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

21 грудня, 1+1 media включила український пізнавально-розважальний телеканал 36,6 TV до портфоліо 1+1 media distribution, розширивши власну дистрибуційну пропозицію до 23 каналів. Вихід 36,6 TV на телевізійний ринок України здійснюється у рамках реалізації політики FILM.UA Group щодо поширення власного нового телеканалу та зміцнення стратегічного партнерства з 1+1 media.

 
Бібліотека телеканалу складається із оригінального корисного та преміального відео, яке розраховане на аудиторію, що прагне дотримуватись здорового способу життя. Серед найбільш актуальних питань, які підіймаються кваліфікованими спеціалістами та запрошеними зірковими гостями в ефірі, є здорове харчування, тренування, психологія та медицина.  
Концепція наповнення сітки телеканалу формується на основі вподобань цільової аудиторії (жінки 25+) та складається переважно із вітчизняного контенту та частково із пізнавально-розважальних програм закордонного виробництва, які глядачі можуть переглядати без реклами. Мовлення телеканалу відбувається із супутнику Astra 4А у SD-форматі та через IP-протокол у HD форматі.

«Ми, як медіагрупа, в першу чергу, зацікавлені у забезпеченні глядача якісним продуктом, який буде як цікавим, так і корисним. Тому, ознайомившись із контентом 36,6 TV, ми відразу зрозуміли, що він гарантовано отримає позитивні відгуки від споживачів. До сьогодні на телевізійному ринку України не було представлено телеканалу, який був би на 100% присвячений питанню здоров’я та задовольняв потреби глядачів у даній тематиці, тому, фактично, 36,6 TV є першим вітчизняним телеканалом про активний та здоровий спосіб життя і ми раді, що він доповнив пропозицію 1+1 media distribution», − коментує Андрій Мальчевський, директор департаменту дистрибуції та розвитку мережі мовлення 1+1 media.

«Весь контент каналу шукає відповідь на досить актуальне запитання − як жити довго і щасливо? − зазначає генеральний продюсер 36,6 TV Наталка Якимович. − Ми намагаємось зібрати найкращих фахівців та експертів, які на власному досвіді показують, як працює, наприклад, йога та здорове харчування. Окремої уваги заслуговують блоги та програми відомих психологів, адже без порядку в голові важко досягнути гармонії в тілі.  Вже зараз за кількістю переглядів окремих програм на нашому YouTube-каналі можна зробити висновки, що аудиторію цікавлять обрані нами теми, а ведучі викликають довіру».


36,6 TV  вийшов на український телевізійний ринок у вересні 2018 року. Сьогодні його вже додали до своїх телевізійних пропозицій вже більше 50 вітчизняних провайдерів, серед яких національні оператори Triolan, Lanet, Домашнє ТБ (Київстар), ОТТ-платформи DivanTV, Trinity-TV. Крім того, доступ до перегляду телеканалу вже мають глядачі багатьох  регіональних провайдерів, серед яких  провайдери з м. Одеса  (Tenet, Briz, Норма), м. Маріуполь (Формат, Grizly, Архат ТВКОМ), м. Тернопіль (Колумбус), м. Київ (IPnet, LocalNet, Pautina, Intraffic), м. Харків (Макснет), м. Конотоп (Зурбаган), м. Івано-Франківськ (Діскавері), м. Миколаїв (Дикий сад), м. Кропивницький (Шторм), м. Ужгород (Крам), м. Мукачево (ДВС-САТ), м. Умань (ТІМ), м. Ковель (UAINET) та багато інших.








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter