Февраль 16, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Январь 18, 2019

Рейтинг популярних сайтів та додатків за грудень 2018

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

У 2018 році зросла кількість інтернет-користувачів в Україні. За даними Установчого дослідження 2018, вже 70% українців користуються інтернетом (63% у 2017 р.). Збільшився також і час перебування українців в мережі Інтернет —  82% користувачів кожного дня підключаються до «глобальної павутини», 14% — раз в тиждень або частіше, 4% — декілька разів на місяць і рідше.

Через зміни звичок та інтересів інтернет-користувачів, а також додання даних з мобільних браузерів, рейтинг сайтів за грудень 2018 року  зазнав змін.

За даними Kantar TNS CMeter, серед заборонених ресурсів у 2017 році, тільки російська соціальна мережа «Вконтанте» утримується в ТОП 25 сайтів – 17-те місце в грудні 2018 року проти 10-го у грудні 2017 року. Інтернет-магазини підсилюють свої позиції у рейтингу популярних сайтів, обіймаючи 9 з 25 місць. Трійка лідерів залишається незмінною: Google, Youtube, Facebook.
reyting-saytiv-gruden-2018.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
74% інтернет-користувачів використовують смартфон для виходу в Інтернет, а 45% користувачів називають смартфон своїм основним пристроєм. У 2017 році ці показники становили 56% та 27%, відповідно.

Серед мобільних додатків набирають популярність месенджери: аудиторія Telegram за рік зросла більш ніж удвічі, у ТОП 15 популярних мобільних  додатків піднялися додатки DUO та WhatsApp. Російська соціальна мережа «Вконтакте» більше не входить до рейтингу. 
reyting-mobilnih-dodatkiv-v-grudni-20185.png
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
*Дані Kantar TNS CMeter, desktop і mobile інтернет-користувачі у віці 14-70 років, n = 5000
Дослідження CMeter об’єднує дані з 3-х джерел:
Site-centric- лічильники, інтегровані в сайти.
Frame-centric- лічильники встановлені не на сайті, а в фреймі банерної мережі.
User-centric- панель, респонденти зі встановленими плагінами у браузерах та додатками Kantar TNS на телефонах, що  поряд зі стандартними показниками (перегляди сторінок, охоплення, соціально-демографічні показники по всіх сайтах, з якими контактували респонденти), також фіксує контакт панелістів з контентом.
Дані з усіх джерел об’єднуються в режимі реального часу, що гарантує відсутність втрат в даних. 
 







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter