Апрель 19, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Март 25, 2019

Конкурс PITCH UA офіційно розпочався

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Захід-відкриття PITCH UA зібрав понад 130 потенційних учасників першого конкурсу соціально вагомого контенту про єдину та різноманітну Україну. І до 5 квітня включно можливість долучитися до них є у всіх бажаючих.

 

 Українські продюсери, сценаристи, режисери та інші професіонали аудіовізуальної індустрії 18 березня відвідали презентацію PITCH UA, аби з перших вуст дізнатися усі подробиці конкурсу, організованого медіаконсалтинговою компанією Media Resources Management (MRM) за підтримки проекту USAID UCBI – Української ініціативи зміцнення громадської довіри. А також – щоб надихнутися кращими світовими зразками соціально вагомого контенту та обговорити специфіку даного контенту для нашої держави разом з експертами з соціального та креативного сектору – співзасновником фундації соціальних інновацій «З країни в Україну» Денисом Блощинським, журналістом-розслідувачем Олексієм Мацукою, журналісткою Українського радіо Наталією Соколенко,  співавторкою проекту «Книга-мандрівка. Україна» Юлією Куровою, засновником медіапроекту Ukraїner Богданом Логвиненко.

 Важливість такої дискусії важно переоцінити, адже, як зазначає експерт з розвитку медіапроектів Ukraine Confidence Building Initiative Віра Костенко-Кузнєцова, «наразі реальність в країні, її сприйняття та бачення продюсерами проектів та соціологічні дані дуже різняться». Зокрема у своїй презентації Віра навела результати торішнього грудневого опитування Фонду Демократичні Ініціативи імені Ілька Кучеріва та Дослідження прогресу реформ, які добре ілюструють цю тезу. Так, на думку експертів, в успіх реформ безумовно вірять понад 20% українців, вірять з деякими сумнівами – понад 60%, не вірять зовсім – менше 10%. Тоді як результати загальнонаціонального опитування населення демонструють не таку оптимістичну картину: менше 10%, трохи більше 20% і 40% відповідно. Також Віра продемонструвала дані торішнього грудневого дослідження International Republican Institute, згідно яких лише 16%

українців вважають, що зміни в країні відбуваються в вірному напрямку, тоді як 70% впевнені в протилежному.

 

«Ці соціологічні дані підкреслюють суспільну важливість та актуальність проекту PITCH UA. Адже його задача – змінити кут бачення, сконцентруватися не на негативі, а на позитиві.Наповнити ефіри телеканалів, екрани кінотеатрів та веб-ресурси якісним контентом, що демонструє єдність нашої держави та акцентується на позитивних змінах, що відбуваються в країні попри всі негаразди. Змінах не лише глобальних, але й маленьких, на перший погляд майже непомітних, – тому що великий шлях долається саме так: 

поступово, крок за кроком», – підкреслює директор MRMВікторія Ярмощук.  

 

Який саме контент може вирішити цю задачу? На думку експертів USAID, зараз в Україні спостерігається втома від негативу та політизованого контенту. Натомість існує попит на «зручний», «затишний» та мотиваційний контент, а також – дуже чітке визначення поняття «якісний» контент. Відповідно, творцям контенту можна рекомендувати залучати до своїх проектів реформаторів та чейнджмейкерів, розповідати про те, як Україна стає динамічною країною, бути комунікаторами змін та ініціаторами обговорення гострих тем.

 








Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter