Июль 17, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Март 29, 2019

Передвиборча реклама: на який телеканал витратили найбільше

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Кандидати у президенти сплатили з виборчих фондів за рекламу на телеканалі "Україна" 260 мільйонів гривень, і це становить п'яту частину від витрат фондів усіх кандидатів. Про це під час прес-брифінгу розповіла аналітик з партійних фінансів руху "ЧЕСНО" Олена Нікуліна, повідомляє кореспондент Укрінформу.

"Найбільше отримав телеканал "Україна", на якому вартість реклами є найбільшою і на якому досить активно замовляють (рекламу - ред.) політики, цей телеканал має високі рейтинги. Телеканал "Україна" отримав 260 мільйонів гривень - і це 23% від витрат усіх фондів кандидатів, це відчутна частка, п'ята частина витрат", - зазначила аналітик.

За її даними, телеканал "ICTV" отримав за передвиборчу рекламу 102 млн грн, "Інтер"- 100 млн грн, СТБ - 90 млн грн, "1+1" - 74 млн грн.

"До першої десятки (за кількістю спрямованих від кандидатів коштів - ред.) увійшли три компанії, які не є телеканалами і не надають медіарекламу - це "Медіа-баїнг", "Високий замок" та "Інтерконтиненталь", які надають послуги з розміщення зовнішньої реклами та виготовлення друкованої продукції", - зазначила Нікуліна.

Вона також зауважила, що до ТОП-10 компаній, яким кандидати перераховували кошти з виборчих фондів, увійшов регіональний телеканал "Сфера-ТВ", який отримав за телерекламу 25 млн грн.







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter