Апрель 22, 2019
МедиаБизнес
Пользователь
Пароль
 
ТВПрессаРадиоНаружкаКиноDigitalAmbient
НОВОСТИ
Главная  /  Рубрики
Апрель 4, 2019

Viasat і вибори: провайдер заявляє про замовну кампанію із використанням каналу "Прямий"

Поделиться: Facebook Twitter LiveJournal
Версия для печати

Провайдер супутникової послуги Viasat заявляє про поширення замовної кампанії у соціальних мережах та пов"язує її із виборчою кампанією.


Український провайдер супутникової послуги Viasat заявляє, що став жертвою замовної кампанії, мета якої, вочевидь, знаходиться у політичній площині, а супутникова платформа виступила інструментом передвиборчої кампанії одного з кандидатів у президенти. 
3 квітня, у соціальних мережах та на деяких інформаційних ресурсах почала активно ширитися інформація від 28 березня про те, що провайдер Viasat нібито транслює заборонені в Україні російські телеканали.

"28-го березня компанія Viasat публічно надала всі необхідні роз’яснення та спростувала неправдиву інформацію, що було опубліковано у той же день у ЗМІ. Першоджерелом для нової хвилі поширення у соцмережах і на деяких новинних сайтах фейкової інформації став сайт пропрезидентського, за припущеннями деяких учасників ринку, телеканалу «Прямий», на якому ще донедавна була розміщена застаріла новина з провокативним заголовком. Після того, як компанія зв’язалася із редакцією сайту та надала необхідні дані, текст новини було оновлено, втім, провокативний заголовок залишився, і новина продовжує набувати розголосу серед неуважних читачів Facebook, які звертають увагу на гучні фрази", - йдеться у повідомленні  Viasat.
 
"Незважаючи на нещодавні детальні пояснення Viasat щодо неможливості трансляції ним російських телеканалів, телеканал Прямий успішно виконав функцію першоджерела для окремих груп у соціальних мережах, які маніпулюють суспільною думкою потенційного електорату напередодні другого туру, пов’язуючи компанію Viasat з одним із кандидатів у президенти.  Цю новину про нібито зраду підхопила та почала стрімко розповсюджувати в соціальній мережі Facebook армія користувачів-ботів та ряд пропрезидентських активістів.
Компанія Viasat обурена тим, що стала інструментом чорного піару та замовної масованої кампанії у соцмережах з використанням пропрезидентських ресурсів і маніпуляцій на почуттях патріотизму. Ще раз наголошуємо на тому, ще супутникова платформа Viasat є аполітичною та незалежною компанією, яка прозоро працює у рамках діючого законодавства та забезпечує українського глядача доступом до якісного українського та закордонного контенту.
Наразі компанія Viasat вже дала відповідь на скаргу одного з абонентів платформи щодо присутності ряду телеканалів країни-агресора у його тарифному пакеті, надавши детальні роз’яснення щодо того, яким чином ці телеканали могли стати доступними до перегляду. Так, нагадаємо, що сет-топ бокси (або тюнери), які використовують споживачі для перегляду телеканалів, мають змогу прийому контенту у двох діапазонах, один із яких дозволяє вручну налаштовувати відкриті канали. Оскільки наразі сигнал російських телеканалів незакодований та сягає території України, споживацькі тюнери старого зразка мають можливість приймати його. Таким чином, попри те, що провайдер не надає таку послугу, глядачі можуть самостійно та незалежно від провайдера налаштувати доступ до російських каналів.
... У тарифних пакетах, які пропонує платформа Viasat, є кращі українські та міжнародні телеканали, серед їх переліку немає російських телеканалів. Ми закликаємо глядачів дотримуватися законодавства та не підключати самостійно заборонені російські канали...", - заявляє компанія.


 







Rambler's Top100 Если Вы заметили ошибку, пожалуйста, выделите ее и нажмите Ctrl+Enter